مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 بهمن 1400 ساعت 00:072022-01-31اقتصادي

آرزوهای سرخرمن کشاورزان گلستانی بر باد رفت/ خساست آسمان و ضرورت کشت جایگزین


دست رد آسمان به آرزوهای کشاورزان گلستانی موجب شد بالغ بر 100 هزار هکتار از اراضی کشاورزی گلستان طعمه خشکسالی شود و بر اثر آن 550 هزار تن تولید محصولات زراعی استان کاهش یابد.

- ایسنا/گلستان دست رد آسمان به آرزوهای کشاورزان گلستانی موجب شد بالغ بر 100 هزار هکتار از اراضی کشاورزی گلستان طعمه خشکسالی شود و بر اثر آن 550 هزار تن تولید محصولات زراعی استان کاهش یابد.

ریه های خشک این روزهای آسمان گلستان قلب رنجور زمین را آزرده کرده و خساست آسمان موجب شد تا دستان کشاورزان گلستانی خالی تر از گذشته باشد.

این روزها کشاورزان گلستانی در دل تورم، گرانی، مشکلات اقتصادی و کمبود نهاده های کشاورزی نمی دانند با فصل خشکسالی چه کنند، قشر رنج کشیده کشاورز نمی داند که از بی تدبیری مسئولان گذشته برای عدم قیمت گذاری مناسب خرید تضمینی ناله کند و یا آنکه با مسئولانی که مدت کوتاهی به کرسی مسئولیت تکیه زدند از پیامدهای سخت خشکسالی در معیشت و زندگی خود سخن بگویند.

سفره های کشاورزان گلستانی که چند سالی است با بحران کم آبی و خشکسالی رو به رو هستند مثل سخاوت این روزهای آسمان خالی است، متاسفانه یا سیل همه آرزوهای سرخرمن آنها را با خود بُرد و یا اینکه خشکسالی اجازه نداد امیدهای آنها برای روزهای بهتر و عبور از سختی و گرانی جوانه بزند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آرزوهای سرخرمن کشاورزان گلستانی بر باد رفت/ خساست آسمان و ضرورت کشت جایگزین

آرزوهای سرخرمن کشاورزان گلستانی بر باد رفت/ خساست آسمان و ضرورت کشت جایگزین