مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 بهمن 1400 ساعت 00:072022-01-31اقتصادي

حمل ونقل ریلی در ایران آنچنان که باید مورد توجه قرار نگرفته است


رییس انجمن کارفرمایی شرکت های حمل ونقل بین المللی مشهد با اشاره به اینکه یکی از معیارهای توسعه یافتگی و جابه جایی مطمئن و باصرفه کالا به مقصد، - ایسنا/خراسان رضوی رییس انجمن کارفرمایی شرکت های حمل ونقل بین المللی مشهد با اشاره به اینکه یکی از معیارهای توسعه یافتگی و جابه جایی مطمئن و باصرفه کالا به مقصد، توسعه خطوط ریلی است، گفت: حمل ونقل ریلی در ایران آنچنان که باید مورد توجه قرار نگرفته و همچنان درصد درآمدهای استانی و ملی با عدد مطلوب آن فاصله دارد.

مجتبی بهاروند در گفت وگو با ایسنا در خصوص نقش حمل ونقل ریلی در توسعه اقتصاد کشور و خراسان رضوی اظهار کرد: حمل ونقل مادر تمام بخش های تولیدی، صنعتی و اقتصادی است و کشوری که از حمل ونقل مناسبی برای ارتباط بین تمام اجزای اقتصادی خود برخوردار نباشد نمی تواند توسعه پیدا کند.

وی افزود: به عنوان مثال اگر مواد اولیه از بندرعباس برای تولیدکننده ای در مشهد از طریق حمل ونقلی مناسب، به موقع به دست او نرسد نمی تواند تولید مناسبی داشته باشد.

حمل ونقل رگ ها و مویرگ های هر جامعه برای تامین نیازهای مربوط به آن جامعه است.

رییس انجمن کارفرمایی شرکت های حمل ونقل بین المللی مشهد با اشاره به مزایای حمل ونقل ریلی عنوان کرد: حمل ونقل شکل های مختلفی دارد که مهمترین آن ها دریایی، هوایی و زمینی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمل ونقل ریلی در ایران آنچنان که باید مورد توجه قرار نگرفته است

حمل ونقل ریلی در ایران آنچنان که باید مورد توجه قرار نگرفته است