مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 بهمن 1400 ساعت 00:472022-01-31سياسي

12 بهمن 1357 آغاز ام القرایی ایران در جهان اسلام است


عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: امام خمینی(ره) به عنوان رهبری ایدئولوگ، بسیج گر و مدیر، با این گفتمان جهانی نو ترسیم کرد و بشر را از بیراهه مکاتب ساختگی و جعلی رهایی بخشید.

- ایسنا/ایلام عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: امام خمینی(ره) به عنوان رهبری ایدئولوگ، بسیج گر و مدیر، با این گفتمان جهانی نو ترسیم کرد و بشر را از بیراهه مکاتب ساختگی و جعلی رهایی بخشید.

  دکتر سارا فلاحی در پیامی به مناسبت آغاز دهه ی فجر انقلاب اسلامی اظهار کرد: انقلاب اسلامی مهم ترین رویداد قرن بیستم بود که اثبات کرد جهان متعلق به همه انسان هاست و دو قطبی کاپیتالیسم و سوسیالیسم دو قطبی ساختگی و کاذبی است که حاصل آن چیزی جز بردگی انسان ها نیست و آبشخور هر دو با وجود تفاوت های ظاهری یکی است و انحصارطلبی، تمامیت خواهی، حذف تفاوت ها و به مسلخ بردن دین و معنویت، وجوه اشتراک این دو ایدئولوژی است.

نماینده ایلام در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران به عنوان گفتمانی سیال و متعالی، فصل نوینی از معنویت گرایی، عقلانیت و عدالتخواهی را به روی بشریت گشود و امام خمینی(ره) به عنوان رهبری ایدئولوگ، بسیج گر و مدیر، با این گفتمان جهانی نو ترسیم کرد و بشر را از بیراهه مکاتب ساختگی و جعلی رهایی بخشید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

12 بهمن 1357 آغاز ام القرایی ایران در جهان اسلام است

12 بهمن 1357 آغاز ام القرایی ایران در جهان اسلام است