مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 بهمن 1400 ساعت 07:572022-02-01اقتصادي

مردم به سگ های بلاصاحب غذارسانی نکنند!


معاون خدمات شهری شهرداری ملایر گفت: مردم با غذا رسانی به سگ ها، شرایط ایده آلی برای زندگی و تولید مثل آن ها فراهم کرده و در نتیجه تعداد آن ها افزایش یافته است.

- مجتبی داوری در گفت وگو با ایسنا با اشاره به وظیفه شهرداری و مردم در مقابل سگ های بلا صاحب اظهار کرد: جمع آوری، درمان، عقیم سازی و رهاسازی سگ های بلا صاحب وظیفه شهرداری هاست که در حال حاضر این وظیفه توسط شهرداری ملایر در یک مرکز انجام می شود.

داوری با بیان اینکه سگ ها از ابتدا بعنوان سگ گله یا سگ نگهبان با جامعه ی انسانی در روستاها زندگی می کردند، افزود: علت اصلی نزدیک شدن سگ ها به جامعه انسانی در شهرها، غذارسانی مردم به آنها است.

وی تصریح کرد: سگ با این غذا رسانی، خوی سگی خود را از دست داده و با ورود به جامعه ی انسانی در شهرها، ممکن است گاهی در مقابل آزار و اذیت برخی افراد، صدماتی نیز وارد کنند.

داوری خواستار عدم غذارسانی مردم به سگ های بلاصاحب شد و ادامه داد: باید اجازه دهیم سگ در قلمرو خود زندگی کرده و شکار کند.

معاون خدمات شهری شهرداری ملایر مطرح کرد: مردم با غذا رسانی به سگ ها، شرایط ایده آلی برای زندگی و تولید مثل آنها فراهم کرده و در نتیجه تعداد آنها افزایش می یابد پس اگر مردم و شهرداری به درستی وظیفه خود را انجام دهند، سگ ها آرام آرام از جامعه ی انسانی در شهرها فاص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم به سگ های بلاصاحب غذارسانی نکنند!

مردم به سگ های بلاصاحب غذارسانی نکنند!