مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 بهمن 1400 ساعت 08:022022-02-01سياسي

بهره برداری از 31 پروژه راهداری در سیستان و بلوچستان


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان گفت: همزمان با چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی 31 پروژه راهداری در محدوده فعالیت این اداره کل به بهره برداری می رسد.

- ایوب کرد در گفت وگو با ایسنا افزود: عملیات بهسازی و روکش آسفالت افزون بر 180 کیلومتر از راه های ارتباطی استان از مهمترین پروژه های آماده افتتاح این اداره کل در دهه فجر محسوب می شود.

وی ادامه داد: همچنین بازگشایی 68 کیلومتر از محورهای روستایی، خط کشی یک هزار و 900 کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان، بازسازی سه دستگاه ماشین آلات راهداری و اجرا و نصب نیوجرسی در راههای ارتباطی از دیگر پروژه های آماده افتتاح این اداره کل در ایام الله دهه فجر است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان گفت: همچنین در این ایام احیای رویه آسفالت محورهای مواصلاتی تحت پوشش این اداره کل به روش اسکراپ سیل بطول 280 کیلومتر و احداث محورهای روستایی بطول 9 کیلومتر از دیگر پروژه های مهم این اداره کل در دهه فجر است.

کرد گفت: این پروژه ها با 167 میلیارد و 440 میلیون تومان اعتبار استانی و ملی احداث شده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان افزود: با بهره برداری از طرح های راهداری این اداره کل برای 775 نفر در استان اشتغالزایی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 31 پروژه راهداری در سیستان و بلوچستان

بهره برداری از 31 پروژه راهداری در سیستان و بلوچستان