مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 بهمن 1400 ساعت 08:072022-02-01سياسي

جزییات طرح«معافیت مشمولان متأهل»/ این طرح شامل غایبان هم می شود؟


طرح معافیت مشمولان متاهل دارای دو فرزند، دیروز در کمیسیون تلفیق بودجه تصویب شد اما این طرح در صورت تصویب در صحن علنی شامل چه افرادی خواهد شد؟ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، بحث سربازی این روزها بیش از گذشته مطرح شده؛ چراکه کمیسیون تلفیق بودجه در چند روز اخیر ابتدا با موضوع خرید سربازی مشمولان مقیم خارج و سپس خرید چند صد میلیون تومانی مشمولان غایب ، موضوع سربازی را بیش از پیش داغ کرده و به پر بازدیدترین اخبار رسانه و فضای مجازی تبدیل کرده است.

اما آنچه روز گذشته  بعد از گذشت دو روز از اعلام خبر تبعیض آمیز و جنجالی فروش 250 تا 600 میلیون تومانی سربازی _که فضای جامعه را پر از حرف و حدیث و انتقاد و پیشنهاد کرده بود _ مطرح شد باز پس گیری طرح فروش ریالی خرید سربازی و سپس اعلام خبر متفاوت و امید بخش معافیت مشمولان متاهل 30 سال دارای دو فرزند و بیشتر بود که در کمیسیون تلفیق بودجه مطرح شد و رأی آورد.

و اما سوال این است که این طرح چه جزییاتی داشته و شامل کدام دسته از مشمولان می شود؛ آیا این طرح شامل مشمولان غایب نیز می شود؟ افراد با چه سطح از تحصیلات در شمول این طرح جای می گیرند؟ و .

 پیگیری های خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس از مسئولان ذیربط و آگاه به حوزه سربازی حاکی از آن است که در این طرح فقط سن و تعداد فرزند مهم است؛ یعنی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات طرح«معافیت مشمولان متأهل»/ این طرح شامل غایبان هم می شود؟

جزییات طرح«معافیت مشمولان متأهل»/ این طرح شامل غایبان هم می شود؟