مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 بهمن 1400 ساعت 08:222022-02-01اقتصادي

لزوم همکاری بخش دولتی و خصوصی در راستای رونق و توسعه اقتصاد گردشگری


فرماندار اسکو بر لزوم همکاری و هم افزایی بخش دولتی و خصوصی در راستای رونق و توسعه اقتصاد گردشگری و صنایع دستی این شهرستان تاکید کرد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی فرماندار اسکو بر لزوم همکاری و هم افزایی بخش دولتی و خصوصی در راستای رونق و توسعه اقتصاد گردشگری و صنایع دستی این شهرستان تاکید کرد.

حسین فیروزی با حضور در غرفه آذربایجان شرقی در نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران اظهار کرد: اسکو به عنوان شهر ملی صنایع دستی در رشته چاپ باتیک همواره مورد توجه گردشگران داخلی و خارجی بوده و همه ساله بنابر ظرفیت های غنی خود میزبان خیل عظیمی از مسافران است.

فرماندار اسکو ادامه داد: در نظر داریم تا با همکاری اداره کل میراث فرهنگی استان و شهرداری اسکو امکانات لازم را برای حضور گردشگران و فعالیت گسترده هنرمندان این شهرستان که اغلب در حوزه ی چاپ باتیک فعالیت دارند، فراهم کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی، فیروزی گفت: در این راستا بهره مندی از ظرفیت شهروندان بنام و فعال فرهنگی اسکو نیز در دستور کار قرار گرفته تا با یاری آن ها بتوانیم به اقتصاد فعالان این صنعت رونق ببخشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم همکاری بخش دولتی و خصوصی در راستای رونق و توسعه اقتصاد گردشگری

لزوم همکاری بخش دولتی و خصوصی در راستای رونق و توسعه اقتصاد گردشگری