مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 بهمن 1400 ساعت 08:222022-02-01اقتصادي

کشف 200 تن فولاد و 760 کیسه آرد یارانه ای در ری


معاون اجرایی اداره کل تعزیرات حکومتی شهرستانهای استان تهران از کشف 760 کیسه آرد یارانه ای، 200 تن فولاد و 50 بشکه روغن تقلبی در انبارهای شهرستان ری خبر داد.

- داریوش جمشیدی معاون اجرایی اداره کل تعزیرات حکومتی شهرستانهای استان تهران در گفت وگو با خبرنگار فارس در ری با اشاره به کشف 4 انبار متخلف در شهرستان ری اظهار کرد: حدود 760 کیسه آرد یارانه ای دپو شده از یک مغازه سنگ فروشی در شهرری کشف شد که صاحب مغازه حواله آرد را از نانوایی ها می خرید و سپس آرد یارانه ای را به قیمت آزاد به نانوایی های آزادپز می فرخت.

وی گفت: در پرونده دیگری یک گاراژ کشف شد که متخلفان در آن روغن های نباتی معمولی را در بسته بندی های جدید به عنوان روغن های پسته، بادام، فندق و 50 نوع روغن گیاهی دیگر با قیمت گزاف به فروش می رساندند که میزان این روغن های تقلبی در حدود 50 بشکه یکصد لیتری بود که معدوم شدند.

معاون اجرایی اداره کل تعزیرات حکومتی شهرستان های استان تهران در ادامه تصریح کرد: همچنین یک انبار عمومی کشف شد که به حدود 30 قسمت تقسیم شده و هرکدام به یک فرد اجاره داده شده بود که در هر قسمت انواع کالاهای قاچاق و تاریخ گذشته در شرایط نامناسب و غیرقانونی نگهداری می شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 200 تن فولاد و 760 کیسه آرد یارانه ای در ری

کشف 200 تن فولاد و 760 کیسه آرد یارانه ای در ری