مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 بهمن 1400 ساعت 08:272022-02-01سياسي

ایجاد یاس و ناامیدی سناریوی دشمن علیه انقلاب و نظام است


فرمانده سپاه ناحیه فومن با اشاره به اینکه امروز دشمن به دنبال گسترش یاس و ناامیدی علیه انقلاب و نظام است، گفت: باید دستاوردهای انقلاب و نظام برای جامعه تبیین شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ محسن جعفری عصر دوشنبه در نشست با اصحاب رسانه، اظهار کرد: دهه فجر یادآور رشادت ها و ایستادگی ملت غیور ایران مقابل استبداد داخل و استکبار است.

فرمانده سپاه ناحیه فومن با بیان اینکه گفتمان و اهداف امام راحل برای نسل های نوجوان و جوان باید تبیین شود، گفت: اگر جوانان امروز مورد حمایت نهادها قرار بگیرند پیشرفت های کشور چند برابر می شود.

سرهنگ جعفری با اشاره به اینکه دهه فجر فرصتی برای تبیین بیانیه گام دوم انقلاب است، تصریح کرد: ولایت و رهبری یکی از شاخص ترین و مهم ترین عوامل پیدایش و تداوم انقلاب اسلامی به شمار می رود که نسل جدید انقلاب اسلامی باید این را بدانند.

وی با اشاره به اینکه امروز تقویت همبستگی، روحیه انقلابی گری، ایستادگی و استکبار ستیزی نیاز اصلی جامعه است، اضافه کرد: در مقابل شدید ترین فشارهای دشمنان ما همچنان با افتخار سرپا مانده ایم.

سرهنگ جعفری با تصریح بر اینکه برای تشکیل تمدن اسلامی باید بر باورها و آرمان های خود استوار بمانیم، ادامه داد: نا امیدی آغاز شکست بوده و ما باید به توان خود اتکا کرده و مشکلات را برطرف کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد یاس و ناامیدی سناریوی دشمن علیه انقلاب و نظام است

ایجاد یاس و ناامیدی سناریوی دشمن علیه انقلاب و نظام است