مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 بهمن 1400 ساعت 08:472022-02-01اجتماعي

ارائه خدمات دامپزشکی رایگان به عشایر خراسان شمالی


مدیرکل امور عشایری خراسان شمالی گفت: هماهنگی های لازم با اداره کل دامپزشکی استان به منظور ارائه خدمات رایگان به عشایر انجام شده است که این خدمات در دهه مبارک فجر امسال ارائه می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبر گزاری فارس از بجنورد، صبح امروز، محمدرضا قلی پور، مدیرکل امور عشایری خراسان شمالی، در گفت و گو با خبر نگاران، اظهار کرد: هماهنگی های لازم با اداره کل دامپزشکی استان به منظور ارائه خدمات رایگان به عشایر انجام شده است که این خدمات در دهه مبارک فجر امسال ارائه می شود.

وی گفت: مایه کوبی رایگان علیه بیماری تب برفکی، خدمات معاینه و مشاوره رایگان به دامداران، ارائه آموزش های بهداشتی و توضیحات کارشناسی به دامداران برای تشدید اقدامات کنترلی و پیشگیری از بیماری های دامی به عشایر توسط کارشناسان دامپزشکی از مهمترین اقدامات اداره دامپزشکی در این ایام است.

مدیرکل امور عشایری خراسان شمالی، افزود: این خدمات توسط گروه های بخش خصوصی و دولتی ارائه می شود و امیدواریم این امر موجب ارتقای سلامت دام در مناطق عشایری خراسان شمالی شود.

قلی پور گفت: علاوه بر خدمات رایگان دامپزشکی 29 عنوان برنامه فرهنگی و ورزشی در ایام دهه مبارک فجر به جامعه عشایری استان ارائه می شود که افتتاح طرح های آبخیزداری، پویش نهال رایگان، ویزیت رایگان پزشکی، اعزام مبلغ و بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات دامپزشکی رایگان به عشایر خراسان شمالی

ارائه خدمات دامپزشکی رایگان به عشایر خراسان شمالی