مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 بهمن 1400 ساعت 08:522022-02-01اقتصادي

ثبت بیش از 2 هزار تخلف صنفی در نانوایی های اردبیل/ مشکلی در تامین آرد نداریم


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: در طی یک سال گذشته تعداد 2 هزار و 670 پرونده تخلف صنفی نانوایی ها به علت کم فروشی و عرضه خارج از شبکه به تعزیرات حکومتی استان معرفی شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، رامین صادقی صبح امروز در جلسه کارگروه آرد و نان مرکز استان اردبیل که در سالن جلسات استانداری اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: آرد مورد نیاز نانوایان در سطح استان تامین شده و هیچ مشکل و کمبودی در تامین  آرد مورد نیاز نانوایان در سطح استان وجود ندارد و در صورت نیاز، آرد مازاد بر مصرف تامین و برای ارائه خدمات به واحدهای پخت نان تزریق خواهد شد.

وی افزود: واحدهای نانوایی در سطح استان موظفند با رعایت ساعات پخت نان که از طرف اتحادیه اعلام شده به پخت نان اقدام و با بازرسان همکاری لازم را داشته باشند و باید با آرد اختصاص یافته به هر نانوایی نان پخت شود و با متخلفان عرضه خارج از شبکه برخورد جدی صورت می گیرد.

رییس سازمان صمت استان اردبیل با اشاره به بازرسی های انجام یافته از نانوایی ها عنوان کرد: از بهمن 1399 تا بهمن ماه سالجاری 31 هزار و 169 مورد بازرسی از واحد های نانوایی در سطح شهرستان اردبیل توسط اکیپ های بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت انجام گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت بیش از 2 هزار تخلف صنفی در نانوایی های اردبیل/ مشکلی در تامین آرد نداریم

ثبت بیش از 2 هزار تخلف صنفی در نانوایی های اردبیل/ مشکلی در تامین آرد نداریم