مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 بهمن 1400 ساعت 09:022022-02-01اقتصادي

هزینه 10 میلیاردریالی بنیاد علوی برای تجهیزات ورزشی شهرستان های اردبیل


مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل از اعتبار 10 میلیاردریالی بنیاد علوی برای تجهیزات اماکن ورزشی شهرستان های این استان خبر داد.

- ایسنا/اردبیل مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل از اعتبار 10 میلیاردریالی بنیاد علوی برای تجهیزات اماکن ورزشی شهرستان های این استان خبر داد.

سجاد انوشیروانی 12 بهمن در نشست با رؤسای ادارات شهرستان های استان گفت: با هماهنگی های به عمل آمده با بنیاد علوی مقرر شد مبلغ یک میلیارد تومان در راستای تجهیز لوازم اماکن ورزشی شهرستان ها اعم از تاتمی، تور، توپ و دیگر وسایل ورزشی خریداری و در اختیار شهرستان ها قرار گیرد.

وی با تاکید بر استفاده از ظرفیت های خیرین در شهرستان ها تصریح کرد: منطقه مغان بزرگ ترین ظرفیت برای حمایت خیرین از ورزش را دارد و از رؤسای شهرستان ها انتظار می رود در این حوزه با هماهنگی های لازم در خصوص تشکیل انجمن خیریه با دستورالعمل جدید اقدام کنند و دراین بین، شهرستان بیله سوار بیشترین آمار در حوزه حمایت از خیرین ورزشی را دارد .

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل اضافه کرد: رؤسای ادارات شهرستان ها در جهت هماهنگی برنامه های دهه فجر، دستورالعمل اجرایی پروژه های عمرانی شهرستان ها و تأمین اعتبارات لازم، استفاده از ظرفیت های ماده 88 و ماده 27 در راستای توسعه زیرساخت های ورزشی شهرستان ها، ساما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه 10 میلیاردریالی بنیاد علوی برای تجهیزات ورزشی شهرستان های اردبیل

هزینه 10 میلیاردریالی بنیاد علوی برای تجهیزات ورزشی شهرستان های اردبیل