مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 بهمن 1400 ساعت 09:072022-02-01اجتماعي

نذری متفاوت در یزد از جنس فرهنگ


پویش «نذر فرهنگی»، پویشی متفاوت در شهر یزد است که به پشتوانه اهتمام مردمان این دیار در پاسداری از فرهنگ دیرینه ی وقف و نذر و با همت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد با هدف بهره گیری از ظرفیت ها و پتانسیل های فرهنگی شهروندان دارالعباده راه اندازی شده است.

- ایسنا/یزد پویش نذر فرهنگی ، پویشی متفاوت در شهر یزد است که به پشتوانه اهتمام مردمان این دیار در پاسداری از فرهنگ دیرینه ی وقف و نذر و با همت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد با هدف بهره گیری از ظرفیت ها و پتانسیل های فرهنگی شهروندان دارالعباده راه اندازی شده است.

تا کلمه نذر را می شنویم مفاهیمی همچون اطعام همنوعان، ساخت مدرسه و کمک به نیازمندان در ذهنمان نقش می بندد اما چگونه می توان نذری متفاوت را ادا کرد؟ نذری که هم حال دلمان را خوب کند و هم ادای دینی باشد به مسئولیت های اجتماعی، شهروندی و انسانیمان.

هر کدام از ما در طول زندگی افرادی را دیده ایم که پا را فراتر گذاشته و علاوه بر نذرهای مالی، وقت، قوای فکری یا تخصص خود را درقالب نذر فرهنگی به هم نوعان خود اهدا می کنند.

سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد در اقدامی مبتکرانه در راستای بهره گیری از ظرفیت ها و پتانسیل های فرهنگی شهروندان یزد در زمینه های مختلف اقدام به راه اندازی پویشی با عنوان نذر فرهن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نذری متفاوت در یزد از جنس فرهنگ

نذری متفاوت در یزد از جنس فرهنگ