مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 بهمن 1400 ساعت 09:122022-02-01سياسي

مرگ کارگر جوان در شرکت ایران ترانسفو زنجان


دبیر اجرایی خانه کارگر استان زنجان با اشاره به مرگ یک کارگر در ایران ترانسفو، گفت: کارفرماها باید به موضوع آموزش کارگران و ایمنی کار توجه ویژه داشته باشند.

- ایسنا/زنجان دبیر اجرایی خانه کارگر استان زنجان با اشاره به مرگ یک کارگر در ایران ترانسفو، گفت: کارفرماها باید به موضوع آموزش کارگران و ایمنی کار توجه ویژه داشته باشند.

اصغر نجاری در گفت وگو با ایسنا، با بیان که فرد فوت شده در کارخانه ایران ترانسفو جزو نیروهای تازه به خدمت گرفته این شرکت به شمار می آمده است، اظهار کرد: به عنوان فعال کارگری از همه کارفرمایان درخواست داریم قبل از بازنشستگی افراد باتجربه، نیروهای جدید خود را تحت نظر این افراد آموزش داده تا آن ها با فوت و فن کار و نیز مخاطرات آن آشنا شوند که قطعاً در این شرایط شاهد کاهش حوادث کار خواهیم بود.

وی تصریح کرد: در حادثه روز گذشته که در کارخانه ایران ترانسفو رخ داد، متاسفانه جوانی که به تازگی در این واحد صنعتی مشغول به کار شده بود، بر اثر سقوط بوبین موجود در محل، دچار حاثه شده و جان خود را از دست داد.

این مسئول، حوادث ناشی از کار را جزوی از کار دانست ولی با بیان اینکه می توان با آموزش مستمر، آن را به حداقل رساند، افزود: مسئولان ایمنی و بهداشت باید توجه لازم را به ضوابط و دستورالعمل ها داشته باشند تا شاهد بروز چنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرگ کارگر جوان در شرکت ایران ترانسفو زنجان

مرگ کارگر جوان در شرکت ایران ترانسفو زنجان