مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 بهمن 1400 ساعت 09:122022-02-01اقتصادي

افتتاح 366 کلاس درس طی دهه مبارک فجر در سیستان و بلوچستان


سرپرست اداره کل نوسازی مدارس سیستان و بلوچستان گفت: همزمان با دهه فجر امسال در نقاط مختلف استان تعداد 93 پروژه آموزشی در قالب 366 کلاس درس به بهره برداری می رسد.

- میثم لک زایی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: همزمان با دهه فجر امسال در نقاط مختلف استان تعداد 93 پروژه آموزشی در قالب 366 کلاس درس به بهره برداری می رسد.

وی افزود: از این تعداد پروژه 85 پروژه در مناطق روستایی و 9 پروژه در مناطق شهری قرار گرفته و برای احداث اعتباری بالغ بر یک هزار و 600 میلیارد ریال از محل منابع دولتی، خیری و مشارکتی هزینه شده است.

لک زایی زیربنای این پروژه ها را 29 هزار و 387 مترمربع عنوان کرد و اظهار داشت: با این تعداد کلاس بیش از یازده هزار نفر دانش آموز  از نعمت فضا و تجهیزات استاندارد بهره مند خواهند شد.

سرپرست اداره کل نوسازی مدارس سیستان و بلوچستان با اشاره به تلاش مجموعه کارکنان این اداره کل و همت بلند خیرین گرانقدر و نهادهای انقلابی گفت: در 3 سال گذشته بیش از 2 هزار و 800 کلاس درس تحویل دانش آموزان مستعد استان شده و همچنین این اداره با همراهی خیرین عزیز 2 هزار کلاس در سطح استان در دست اجرا دارد که با توجه به اعتبارات تخصیص یافته تعداد عملیات اجرایی این پروژه ها درحال انجام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 366 کلاس درس طی دهه مبارک فجر در سیستان و بلوچستان

افتتاح 366 کلاس درس طی دهه مبارک فجر در سیستان و بلوچستان