مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 بهمن 1400 ساعت 09:172022-02-01اجتماعي

محورهای مواصلاتی ایلام به دلیل بارش برف لغزنده است/رانندگان احتیاط کنند


سطح محورهای مواصلاتی ایلام به دلیل بارش برق لغزنده است بنابراین رانندگان در حین رانندگی احتیاط لازم را داشته باشند.

- ایسنا/ایلام رییس پلیس راه ایلام گفت: سطح محورهای مواصلاتی ایلام به دلیل بارش برق لغزنده است بنابراین رانندگان در حین رانندگی احتیاط لازم را داشته باشند.

سرهنگ ابوالفضل کهزادی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: براساس اعلام اداره هواشناسی استان، سامانه بارشی از اواخر شب گذشته وارد استان شده و با توجه به کاهش محسوس دما، فعالیت این سامانه به صورت برف شروع شده است.

رییس پلیس راه استان ایلام افزود: نیاز است رانندگان نکات ایمنی را در هنگام استفاده از ترمز رعایت کرده و قبل از استفاده از خودرو، سیستم های روشنایی، برف پاک کن، شیشه شور خودرو را بازدید و از سالم بودن آنها اطمینان حاصل کنند .

وی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه استان ایلام در منطقه ای کوهستانی واقع شده است و بارش برف در گردنه های برف گیر استان بیشتر است، همراه داشتن زنجیر چرخ ، پتو و سالم بودن سیستم گرمایشی بایستی مد نظر رانندگان وسایل نقلیه باشد.

کهزادی تاکید کرد: کلیه محورها و گردنه های برف گیر استان توسط تیم های گشت پلیس راه پوشش داده می شوند و این عوامل با تخلفات حادثه ساز و همچنین همراه نداشتن زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی برخورد می نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محورهای مواصلاتی ایلام به دلیل بارش برف لغزنده است/رانندگان احتیاط کنند

محورهای مواصلاتی ایلام به دلیل بارش برف لغزنده است/رانندگان احتیاط کنند