مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 بهمن 1400 ساعت 09:222022-02-01سياسي

هرکس نمی تواند همپای دولت مردمی بدود از قطار دولت پیاده شود


امام جمعه گنبدکاووس با تقدیر از حضور میدانی رییس جمهور در استانها و عرصه های مختلف، گفت: هر کس توان دویدن و کار همپای دولت مردمی را ندارد خودش از قطار دولت پیاده شود.

- / آمریکا در حال احتضار و نابودی است ایسنا/گلستان امام جمعه گنبدکاووس با تقدیر از حضور میدانی رییس جمهور در استانها و عرصه های مختلف، گفت: هر کس توان دویدن و کار همپای دولت مردمی را ندارد خودش از قطار دولت پیاده شود.

حجت الاسلام محمود ترابی صبح امروز در دیدار با مسئولان و مدیران شهرستان گنبدکاووس با اشاره به اینکه جشن پیروزی انقلاب تعظیم شعائر الهی و بزرگداشت جهاد و مبارزه است، اظهار کرد: دنیا هنوز بعد از 43 سال همچنان مات و مبهوت این اقدام بزرگ امام خمینی (ره) و مردم شریف ایران اسلامی است.

وی با بیان اینکه امام راحل عظیم الشان همان روز نخست با ایراد سخنرانی خود در بهشت زهرا(س)، مانیفست و گفتمان انقلاب اسلامی را تشریح کردند، افزود: امام با هوشمندی و برنامه مدون مسیر انقلاب را با محوریت مردم ریل گذاری کرد و از همان ابتدا حضور در صحنه را عامل اصلی می دانست.

امام جمعه شهرستان گنبدکاووس امام با یک طوفان قیام کرد و آرام آرام انقلاب شکل یافته به رهبری ایشان حداقل هر 10 سال یک تحول بزرگ در دنیا ایجاد کرد، ادامه داد: امام گفتمان استکبارستیزی، عدم مشروعیت رژیم جعلی صهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هرکس نمی تواند همپای دولت مردمی بدود از قطار دولت پیاده شود

هرکس نمی تواند همپای دولت مردمی بدود از قطار دولت پیاده شود