مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 بهمن 1400 ساعت 09:322022-02-01اجتماعي

استمرار آموزش حضوری مدارس ابتدایی در ابهر


معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش ابهر، از استمرار آموزش حضوری مدارس ابتدایی با رعایت پروتکل های بهداشتی در این شهرستان خبر داد.

- اسماعیل افشاری در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به نحوه فعالیت دانش آموزان ابتدایی در ابهر، عنوان کرد: در آموزش حضوری مدارس ابتدایی ابهر، دانش آموزان ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی به ویژه زدن ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی، بر اساس مصوبات شورای مدرسه در کلاس های درس شرکت می کنند.

وی با بیان اینکه کلاس های درس حضوری مدارس باید بر اساس الگوی فعالیت آموزشی و تربیتی و با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی تشکیل شود، افزود: آموزش حضوری در مدارس و کلاس های پر جمعیت مطابق برنامه گروه بندی مصوب شورای مدرسه است.

این مسئول یادآور شد: کلاس هایی که به صورت گروه بندی مدیریت می شود، ضروری است به صورت متوازن و با رعایت کامل تعداد دانش آموزان در هر گروه و به صورت مساوی تشکیل شود.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش ابهر با یادآوری اینکه رعایت جدول زمان بندی آموزش حوزه های یادگیری بر اساس برنامه درسی مصوب یکی از تاکیدات در پایه ابتدایی است، اضافه کرد: در کنار موارد ذکر شد، توجه به سلامت دانش آموزان و معلمان از اولویت های اصلی آموزش وپرورش است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استمرار آموزش حضوری مدارس ابتدایی در ابهر

استمرار آموزش حضوری مدارس ابتدایی در ابهر