مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 بهمن 1400 ساعت 09:472022-02-01بين الملل

سناتور مورفی: امیدواریم بتوانیم تمام طرف ها را به توافق هسته ای بازگردانیم


یک سناتور آمریکایی ضمن تقدیر از تلاش های دوحه در راستای احیای برجام تاکید کرد: امیدواریم به کمک قطر بتوانیم تمام طرف ها را به توافق هسته ای بازگردانیم.

- یک سناتور آمریکایی ضمن تقدیر از تلاش های دوحه در راستای احیای برجام تاکید کرد: امیدواریم به کمک قطر بتوانیم تمام طرف ها را به توافق هسته ای بازگردانیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کریس مورفی، سناتور دموکرات آمریکایی در گفت وگو با شبکه قطری الجزیره تاکید: امیدوارم که به کمک قطر بتوانیم تمام طرف ها را توافق هسته ای بازگردانیم.

وی گفت: از نقش قطر در تلاش برای باز گرداندن ایرانی ها به میز مذاکرات بسیار تشکر می کنیم.

این سناتور آمریکایی همچنین خاطرنشان کرد: امیدواریم که یک گفت وگوی امنیتی منطقه ای برگزار شود و کشور قطر آماده است تا یک بازیگر اصلی در این گفت وگو باشد.

کریس مورفی اخیرا نیز با انتشار پیامی در حساب کاربری خود در توییتر به انتقاد از تصمیم دونالد ترامپ رییس جمهور پیشین آمریکا برای کنار گذاشتن برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) پرداخت.

این سناتور دموکرات نوشت: خروج ترامپ از برجام، تصمیمی که وزیر امور خارجه و دفاع او نیز با آن مخالف بودند، به عنوان یکی از احمقانه ترین و خطرناک ترین تصمیمات در عرصه سیاست خارجی طی 50 سال اخیر تلقی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سناتور مورفی: امیدواریم بتوانیم تمام طرف ها را به توافق هسته ای بازگردانیم

سناتور مورفی: امیدواریم بتوانیم تمام طرف ها را به توافق هسته ای بازگردانیم