مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 بهمن 1400 ساعت 10:122022-02-01بين الملل

پارلمان لیبی: هفته آینده نخست وزیر جدیدی برای کابینه تعیین خواهیم کرد


سخنگوی پارلمان لیبی با اعلام آغاز دریافت مدارک کاندیداهای نخست وزیری گفت: این افراد در جلسه هشتم فوریه (19 بهمن) به پارلمان معرفی خواهند شد تا نخست وزیر جدید از میان آنها انتخاب شود.

- سخنگوی پارلمان لیبی با اعلام آغاز دریافت مدارک کاندیداهای نخست وزیری گفت: این افراد در جلسه هشتم فوریه (19 بهمن) به پارلمان معرفی خواهند شد تا نخست وزیر جدید از میان آنها انتخاب شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه خبری المیادین، عبدالله بلیحق، سخنگوی پارلمان لیبی در گفتگوی مطبوعاتی آغاز روند ثبت نام کاندیداهای سمت نخست وزیری و دریافت مدارک و بررسی آنها برای اطمینان از داشتن شرایط لازم را اعلام کرد.

بلیحق گفت: این اسامی و مدارک آنها در جلسه هشتم فوریه پارلمان ارائه خواهند شد تا نخست وزیر انتخاب شود، جلسه هفتم فوریه پارلمان نیز به شنیدن اظهارات کاندیداها اختصاص خواهد داشت.

پارلمان لیبی روز دوشنبه در بیانیه ای اعلام کرد که هشتم فوریه آتی جلسه ای برای انتخاب نخست وزیر جدید برگزار خواهد کرد، مکانیزمی که می تواند موجب افزایش اختلاف نظرها و تشدید درگیری ها برای رسیدن به حاکمیت شود.

پس از سال ها درگیری و کشمکش بر سر حاکمیت میان دو قدرت شرق و غرب لیبی، حدود یک سال قبل در جریان یک روند سیاسی با نظارت سازمان ملل، کابینه یکپارچه ای تشکیل شد که ماموری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پارلمان لیبی: هفته آینده نخست وزیر جدیدی برای کابینه تعیین خواهیم کرد

پارلمان لیبی: هفته آینده نخست وزیر جدیدی برای کابینه تعیین خواهیم کرد