مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 بهمن 1400 ساعت 10:222022-02-01سياسي

امام جمعه ابرکوه: تمرکز دشمن بر خروج جوانان و نوجوانان از میدان انقلاب


امام جمعه ابرکوه با بیان این که دهه فجر 1400 متفاوت تر از سال های گذشته است، گفت: دشمن با حیله هایی که به کار گرفته است در سال 1400 با نفوذ به فضای مجازی قصد دارد تا جوانان و نوجوانان را از میدان انقلاب به دَر کُند.

- حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: بیش از 40 سال است که دشمن بذر یأس و ناامیدی را می کارد و با آب تحریم، تهدید، شایعه و دروغ پردازی آبیاری می کند؛ اما هر سال در روز 22 بهمن جواب دندان شکن خود را از ملت ایران دریافت می کند.

وی با بیان این که دهه فجر امسال متفاوت تر از سال های گذشته است، افزود: در سال 1400 دشمن با حیله ها و ترفندهای مختلف و با به کارگیری فضای مجازی، تلاش می کند تا جوانان و نوجوانان را از میدان انقلاب به دَر کرده و بین آنان و انقلاب فاصله ایجاد کند.

امام جمعه تصریح کرد: این در حالی است که باز هم ملت ایران در روز 22 بهمن با حضور چشمگیر و پررنگ، ناکارآمدی دشمن و میزان بالای وفاداری خود به انقلاب و نظام را نشان می دهند.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به بیانات رهبر انقلاب پیرامون جنگ اراده ها، ابراز کرد: دشمنان می خواهند اراده ملی مردم ایران را با تبلیغات کاذب، گستراندن سایه یأس و ناامیدی مبنی بر فشار مشکلات معیشتی و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه ابرکوه: تمرکز دشمن بر خروج جوانان و نوجوانان از میدان انقلاب

امام جمعه ابرکوه: تمرکز دشمن بر خروج جوانان و نوجوانان از میدان انقلاب