مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 بهمن 1400 ساعت 10:372022-02-01اجتماعي

بارش برف در همدان


کارشناس اداره کل هواشناسی همدان با بیان اینکه بارش برف تا ظهر امروز ادامه خواهد داشت گفت: از بعدازظهر امروز شاهد وزش شدید باد خواهیم بود.

- محمدحسن باقری شکیب امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه سامانه بارشی از چند ساعت پیش در همدان فعال شده است اظهار کرد: بارش برف تا ظهر امروز ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه از بعدازظهر امروز شاهد وزش شدید باد خواهیم بود افزود: این سامانه بارشی از غرب استان خارج می شود و جمعه و شنبه هفته آینده دوباره سامانه بارشی دیگری فعال خواهد شد.

کارشناس اداره کل هواشناسی همدان با تاکید بر اینکه تا کنون بیشترین بارش در ایستگاه هواشناسی تویسرکان هفت میلیمتر با ارتفاع 15 سانتیمتر ثبت شده است خاطرنشان کرد: در ایستگاه هواشناسی فرودگاه همدان 4.

5 میلیمتر بارش با ارتفاع 10 سانتیمتر گزارش شده است.

وی در ادامه به کاهش دمای هوای در همدان اشاره کرد و گفت: با کاهش ابرناکی دمای هوا از فردا صبح به منفی 9 درجه سانتیگراد خواهد رسید.

  باقری شکیب گرمترین نقاط استان در 24 ساعت گذشته را نهاوند و قهاوند با 8 درجه سانتیگراد دانست و افزود: طی روز گذشته دمای هوای همدان بین 5 و منفی 2 درجه سانتیگراد در نوسان بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش برف در همدان

بارش برف در همدان