مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 بهمن 1400 ساعت 10:522022-02-01اجتماعي

مشارکت 5719 نفر از مردم خراسان شمالی در طرح ملی همیاران طبیعت


رییس اداره آموزش، ترویج و مشارکت مردمی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان شمالی با اشاره به ثبت نام و مشارکت 5719 نفر از آحاد مختلف مردم در طرح ملی همیار طبیعت در استان، - ایسنا/خراسان شمالی رییس اداره آموزش، ترویج و مشارکت مردمی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان شمالی با اشاره به ثبت نام و مشارکت 5719 نفر از آحاد مختلف مردم در طرح ملی همیار طبیعت در استان، گفت: از این تعداد، 1151 نفر همیار طبیعت دانش آموزی، 3491 نفر همیار طبیعت مروج و 1077 نفر همیار طبیعت محافظ هستند.

میثم سفیدگران در گفت و گو با ایسنا، یکی از رویکردهای اصلی مدیریت منابع طبیعی را طی یک دهه اخیر، مدیریت مشارکتی منابع طبیعی بیان و اظهارکرد: دستیابی به اهداف اصلی سازمان یعنی حفظ، حراست، احیا، توسعه و بهره برداری بدون مشارکت حداکثری مردم معنای واقعی به خود نخواهد گرفت .

وی گفت: همیاران طبیعت یکی از مهمترین ظرفیت های موجود در راستای فرهنگ سازی، اطلاع رسانی و مشارکت داوطلبانه در امر حفاظت از این سرمایه های عظیم هستند.

رییس آموزش، ترویج و مشارکت های مردمی خراسان شمالی با بیان اینکه همیاران طبیعت در سه گروه دانش آموزی، مروج و محافظ قرار می گیرند، افزود: تمام سطوح دانش آموزی اعم ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان که علاقه مند به طبیعت و فعالیت در زمینه ی ترویج فر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت 5719 نفر از مردم خراسان شمالی در طرح ملی همیاران طبیعت

مشارکت 5719 نفر از مردم خراسان شمالی در طرح ملی همیاران طبیعت