مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 بهمن 1400 ساعت 10:572022-02-01سياسي

زنگ انقلاب در بیت تاریخی امام راحل نواخته شد


زنگ انقلاب در بیت تاریخی امام راحل در شهرستان خمین نواخته شد.

- آیت الله قریانعلی دری نجف آبادی روز سه شنبه 12 بهمن در آیین نواخته شدن زنگ انقلاب در بیت تاریخی امام راحل، ضمن تسلیت رحلت آیت الله صافی گلپایگانی اظهار کرد: امام راحل برای همه ما اسوه حسنه و چراغ هدایت و فجر امید و پیروزی نور بر آتش و استبداد و استکبار و فجر امید مستضعفان در برابر مستکبران بود.

وی با بیان اینکه خدمتگزاران و سربازان رشیدی در اردوگاه امام راحل مجاهدت و فداکاری کردند، در خصوص پیام انقلاب تصریح کرد: وفاداری نسبت به امام راحل، اسلام، مقام معظم رهبری، پاسداری از نظام اسلامی و خون مقدس شهدا، گسترش انقلاب اسلامی در جهان و پاسداری از جبهه مقاومت، پیام انقلاب است.

دری نجف آبادی ادامه داد: منافقین کوردل کور خوانده اند که می توانند به این انقلاب ضربه بزنند، آنها آرزوهای خود را به گورستان تاریخ خواهند برد و کسانی که در کنار منافقین هستند بدانند که ملت ما هرگز زیر بار ذلت نمی رود و همه تا اخرین نفس پشت سر مقام معظم رهبری با قدرت ایستاده اند.

استاندار مرکزی، فرزاد مخلص الائمه نیز گفت: چهل و سومین سالروز تشکیل حکومت اسلامی نشان می دهد که حرکت های موسوم به حرکت های جبری در تاریخ انقلاب ها با حضور مردم و جانفشانی مردم در انقلاب ایران طی نشده و ما مجبور و محکوم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنگ انقلاب در بیت تاریخی امام راحل نواخته شد

زنگ انقلاب در بیت تاریخی امام راحل نواخته شد