مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 بهمن 1400 ساعت 10:572022-02-01سياسي

بهترین راه استخدام در شرکت های بزرگ


برای جذب و استخدام در شرکت ها و سازمان های مختلف راه های زیادی از جمله دنبال کردن فرخوان های استخدام شرکت ها، فرستادن رزومه از طریق سایت های مختلف فعال در این حوزه، - یکی از بهترین روش های جذب و استخدام در سازمان های مختلف که در سراسر دنیا انجام می شود شرکت در نمایشگاه های کار است.

نمایشگاه هایی که به منظور ملاقات مستقیم و بدون واسطه ی کارجویان با سازمان های مختلف برگزار می شود.

بازدیدکنندگان از نمایشگاه کار به غرفه های مختلف سر می زنند و با توجه به توانایی ها و علاقه مندی های خود برای فرصت های شغلی مختلف ارائه شده درخواست همکاری می دهند.

تفاوت اصلی درخواست همکاری در نمایشگاه کار با درخواست عادی این است که کارجویان فرصت دارند تا بدون واسطه و به صورت مستقیم با کارفرمایان تعامل کنند.

ارتباط رو در رو در نمایشگاه فرصتی است برای آنکه افراد بتوانند دغدغه های خود را راحت تر با کارفرمایان مطرح کنند و دید بهتری نسبت به فرهنگ سازمانی شرکت ها پیدا کنند.

رقابت آگاهانه و ناخودآگاه یکی از اتفاقات جالبی که در نمایشگاه های کار اتفاق می افتد، رقابتی متفاوت در سطح سازمان ها از یک سو و کارجویان از سوی دیگر است.

سازمان های متعددی با تمرکز بر جذب و استخدام و معرفی ارزش های سازمانی در نمایشگاه شرکت می کنند، چون کارجویان در ناخودآگاه خود آنها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهترین راه استخدام در شرکت های بزرگ

بهترین راه استخدام در شرکت های بزرگ