مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 بهمن 1400 ساعت 10:572022-02-01سياسي

رشد جرائم سایبری در اصفهان سه برابر متوسط کشوری است


رشد جرایم فضای مجازی در اصفهان 39 درصد است که رشد آن نسبت به متوسط کشوری 26 درصد بیشتر است که این آمار و ارقام برای اصفهان خوب نیست.

- ، سید مصطفی مرتضوی صبح سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن تبریک آغاز دهه فجر و تسلیت درگذشت آیت الله صافی گلپایگانی اظهار داشت: مسئله فضای مجازی مسئله ای که روز به روز بیشتر با آن عجین می شویم و با زندگی ما منطبق شده و شاید زمانی که این فضا را هنوز فضای مجازی بدانیم، گذشته است.

وی افزود: فضای مجازی اینقدر با فضای حقیقی تطبیق یافته که دیگر نمی توان آن را مجازی نامید، این مسئله ای است که برخی شهروندان سهل انگارانه به آن نگاه می کنند و برخی از مشکلات فعلی برای همین واژه ابهام برانگیز است.

رییس پلیس فتا استان اصفهان با اشاره به رشد مشکلات فضای مجازی ادامه داد: آمارهای ما نسبت به سایر حوزه های انتظامی روز به روز افزایشی است، در برخی موارد آمار جرایم روند منفی داشته اما در فضای مجازی این روند به شدت افزایشی است.

به رشد کشف جرایم دلخوش نیستیم وی اضافه کرد: در 10 ماهه ابتدایی سال جرایم مجازی 39 درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته و نسبت به میانگین جرایم کشوری اختلاف 26 درصدی دارد زیرا این رقم در کشور 13 درصد است، عدد 39 درصد برای اصفهان خوب نیست، اصفهان شهری است که از لحاظ علم و فرهنگ دارای پیشینه است و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد جرائم سایبری در اصفهان سه برابر متوسط کشوری است

رشد جرائم سایبری در اصفهان سه برابر متوسط کشوری است