مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 بهمن 1400 ساعت 10:572022-02-01سياسي

آیین «گلبانگ انقلاب» در سراسر استان تهران نواخته شد


آیین «گلبانگ انقلاب» همزمان با سراسر کشور در استان تهران نواخته و جشن های پیروزی انقلاب اسلامی در سال 1400 آغاز شد.

- ، آیین نواخته شدن زنگ انقلاب صبح سه شنبه همزمان با اولین روز از گرامیداشت دهه فجر با حضور مسئولان مختلف در مدارس سراسر استان تهران برپا شد و اهالی آمورش در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام راحل با آرمان های والای انقلاب اسلامی، تجدید میثاق کردند.

زنگ انقلاب اسلامی در قرچک نواخته شد همزمان با آغازین روز دهه مبارکه فجر، زنگ انقلاب اسلامی طی آیینی با حضور بهمن خطیبی فرماندار قرچک، بخشدار مرکزی، شهردار، مدیر آموزش و پرورش و دیگر مسئولان شهرستان و جمعی از فرهنگیان و دانش آموزان در دبیرستان طاها قرچک نواخته شد.

بهمن خطیبی، فرماندار قرچک در این مراسم با اشاره به اینکه امید است صدای این زنگ در گوش دشمنان طنین انداز شود و شاهد اقتدار و عزت انقلاب اسلامی ایران پس از گذشت 43 سال باشند گفت: خوشبختانه نسل جدید ایران اسلامی و به ویژه دانش آموزان همه رهرو نظام و شهدا هستند و این ولایتمداری تضمینی برای قوای انقلاب اسلامی در کشور است.

وی افزود: نسل جوان همواره در پیروزی و موفقیت نظام جمهوری اسلامی ایران نقش داشته اند و اکنون نیز دانش آموزان و دانشجویان بایستی در سنگر علم و دانش خود به خوبی در راستای پیشرفت و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین «گلبانگ انقلاب» در سراسر استان تهران نواخته شد

آیین «گلبانگ انقلاب» در سراسر استان تهران نواخته شد