مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 بهمن 1400 ساعت 11:022022-02-01سياسي

مدیران شهرداری برای رفع مشکلات اهواز برنامه مناسب و کارآمد داشته باشند


بازرس کل ویژه خوزستان از مدیران شهرداری اهواز خواست با برنامه مناسب و کارآمد نسبت به رفع مشکلات اهواز اقدام کنند.

- ایسنا/خوزستان بازرس کل ویژه خوزستان از مدیران شهرداری اهواز خواست با برنامه مناسب و کارآمد نسبت به رفع مشکلات اهواز اقدام کنند.

محمد آقاجری در جلسه ای با شهردار اهواز، با تبریک فرارسیدن ایام دهه فجر، با اشاره به مشکلات اهواز و تبادل نظر در خصوص رفع مشکلات موجود اظهار کرد: مردم از مدیران انتظار دارند به جای گفتار با عمل گرایی و انجام خدمت صادقانه مشکلات موجود را حل کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: نگران حرف و حدیث های بومی و غیر بومی مطرح شده در فضای مجازی نباشید، مهم مردم هستند که اگر خدمت مطلوب ببیند قطعا قدرشناس هستند.

بازرس کل ویژه خوزستان گفت: ما به عنوان دستگاه نظارت در استان هم بر اجرای قوانین و مقررات در دستگاه های اجرایی نظارت داریم هم بر حسن جریان امور، لذا انتظار می رود ضمن سرعت و دقت در کارها سلامت و صلابت در کار نیز مورد مطالبه جدی مدیران اجرایی باشد.

وی با بیان اینکه زمانی خوب حرف زدن مطلوب است که به آن عمل شود زیرا همه می توانند خوب حرف بزنند ولی خوب عمل نمی کنند، افزود: در آستانه چهل و سومین سال پیروزی انقلاب هستیم و مردم ما انتظار دارند مدیران در تراز انقلاب اسلامی ایثارگرانه خدمت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران شهرداری برای رفع مشکلات اهواز برنامه مناسب و کارآمد داشته باشند

مدیران شهرداری برای رفع مشکلات اهواز برنامه مناسب و کارآمد داشته باشند