مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 بهمن 1400 ساعت 11:072022-02-01بين الملل

درخواست جوروج سوروس برای تغییر رژیم در چین


جورج سوروس، میلیاردر لیبرال، روز دوشنبه خواستار تغییر رژیم در چین شده و بازی های المپیک زمستانی 2022 پیش رو در پکن را با المپیک 1936 آلمان نازی مقایسه کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از راشتاتودی، جورج سوروس در یک سخنرانی در مؤسسه محافظه کار هوور، چین را قدرتمندترین دولت استبدادی جهان و بزرگترین تهدیدی که جوامع باز امروز با آن مواجه هستند خواند.

سوروس در ادامه این صحبتهایش ادعا کرد که چین، مانند آلمان در سال 1936 تلاش خواهد کرد تا از نمایش بازی های المپیک آتی پکن برای کسب پیروزی تبلیغاتی برای نظام کنترل های سخت گیرانه اش استفاده کند.

او همچنین شی جینپینگ، رییس جمهوری چین را برخلاف دنگ شیائوپینگ، رهبر اسبق چین که اصلاحات بازار آزاد را ارائه کرد، یک معتقد واقعی به کمونیسم خواند و هشدار داد که مائو تسه تونگ (بنیانگذار جمهوری خلق چین) و ولادیمیر لنین (نخستین رهبر شوروی) بت های او هستند .

سوروس در عین حال در توییتی نوشت: شی جینپینگ رییس جمهور چین بزرگترین تهدیدی است که جوامع باز امروز با آن مواجه هستند.

بازار متلاطم املاک این کشور، روند کاهش جمعیتش، و شیوع سویه اومیکرون با سرعت گسترش بالا، ممکن است عامل سقوط او باشند در حالی که همه اینها در طول پروژه حیثیتی برگزاری بازی های المپیک زمستانی از سوی او رخ می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست جوروج سوروس برای تغییر رژیم در چین

درخواست جوروج سوروس برای تغییر رژیم در چین