مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 بهمن 1400 ساعت 11:122022-02-01پزشكي

آشنایی بچه ها با شغل پستچی و بیماری سرطان


شماره 91 ماهنامه «قلک» ویژه بهمن ماه علاوه بر گرامیداشت روز مادر و پدر به آشنایی کودکان با شغل پستچی پرداخته و همراه با یک داستان به نحوه برخورد با مبتلایان به سرطان اشاره کرده است.

- ، نود و یکمین شماره نشریه قلک که به آموزش مفاهیم اجتماعی، اقتصادی و سبک زندگی به کودکان سه تا هفت سال می پردازد، به تازگی برای بهمن ماه سال 1400 منتشر شده و روی پیشخان مطبوعات آمده است.

در این شماره از مجله مذکور، کودکان با داستان شای شای برای روز مادر یک هدیه آماده می کنند، به آرژانتین سفر می کنند و با فرهنگ و اقتصاد این کشور آشنا می شوند، همراه با بیجو و جیبو و موشغول جون به معرفی شغل پستچی می پردازند و با جوجه کوچولو از بیماری سرطان آگاهی پیدا می کنند.

در هر شماره قلک مطالب و بازی هایی برای بالا بردن خلاقیت، دقت و سرگرم کردن بچه ها نیز وجود دارد.

در این شماره بچه ها در بخش اخبار قِل قُلَکی نوشته زهرا جلایی فر و تصویرگری میثم موسوی با عنوان با تشکر از مامان ها و باباها اخبار کوتاه طنزی درباره اتفاقات روز می خوانند و در بخش بگرد و پیدا کن از درون یک راه پر پیچ و خم شنل قرمزی را باید به خانه شنگول و منگول برسانند.

شعر دودست سروده زهرا موسوی و تصویرگری نازنین ارزه گر، داستان مامان شای شای و هدیه روز مادر نوشته شهرزاد شهرجردی و تصویرگری ویدا کریمی، ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آشنایی بچه ها با شغل پستچی و بیماری سرطان

آشنایی بچه ها با شغل پستچی و بیماری سرطان