مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 بهمن 1400 ساعت 11:322022-02-01اجتماعي

پیش بینی کاهش دما و یخبندان در چهارمحال و بختیاری


معاون توسعه، پیش بینی، و مخاطرات جوی هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: فعالیت سامانه بارشی موجود در استان و به ویژه در منطقه کوهرنگ تا عصر امروز ادامه خواهد داشت، - اما امشب به صورت کامل این سامانه بارشی از استان خارج شده و کاهش دما برای تمامی مناطق پیش بینی می شود، همچنین صبح روز چهارشنبه شاهد کاهش دما و یخبندان در سطح استان هستیم.

معصومه نوروزی در گفت وگو با ایسنا در خصوص وضعیت جوی چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: فعالیت سامانه بارشی موجود در استان و به ویژه در منطقه کوهرنگ تا عصر امروز ادامه خواهد داشت، البته در سایر مناطق از شدت این سامانه بارشی کاسته می شود، همچنین بروز پدیده مه در سطح استان پیش بینی می شود.

معاون توسعه، پیش بینی، و مخاطرات جوی هواشناسی چهارمحال و بختیاری افزود: امشب به صورت کامل سامانه بارشی از استان خارج شده و کاهش دما برای تمامی مناطق پیش بینی می شود، همچنین صبح روز چهارشنبه شاهد کاهش دما و یخبندان در سطح استان هستیم.

وی ادامه داد: میزان بارندگی سامانه اخیر در چهارمحال و بختیاری تا صبح امروز در شهرکرد 18/2 میلی متر و 27 سانتی متر برف، بروجن 12 میلی متر و 20 سانتی متر برف، لردگان 25 میلی متر و 10 سانتی متر برف، کوهرنگ 36 میلی متر ( ارتفاع برف جدید 40 سانتی متر و میزان کل برف منطقه 90 سانتی متر )، اردل 26/6 میلی متر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی کاهش دما و یخبندان در چهارمحال و بختیاری

پیش بینی کاهش دما و یخبندان در چهارمحال و بختیاری