مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 بهمن 1400 ساعت 11:372022-02-01اقتصادي

ذینفعان و متضررین حذف دامنه نوسان چه کسانی هستند؟


این روزها صحبت از بازتر شدن دامنه نوسان است و رییس سازمان بورس نیز بر این موضوع تاکید داشته است که دامنه نوسان باید به تدریج بازتر شود.

در گفتگو با نیما میرزایی از کارشناسان بازار سرمایه به این پرسش پاسخ داده ایم که ذینفعان و متضررین حذف دامنه نوسان چه کسانی هستند؟ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازبورس تابناک ، این روزها صحبت از بازتر شدن دامنه نوسان است و رییس سازمان بورس نیز بر این موضوع تاکید داشته است که دامنه نوسان باید به تدریج بازتر شود.

در گفتگو با نیما میرزایی از کارشناسان بازار سرمایه به این پرسش پاسخ داده ایم که ذینفعان و متضررین حذف دامنه نوسان چه کسانی هستند؟ ذینفعان و متضررین حذف دامنه نوسان چه کسانی هستند؟ نیما میرزایی دامنه نوسان این روزها نه تنها دردی از بازار دوا نکرده است بلکه همانند یک غده سرطانی موجب مضاعف شدن ضرر و زیان ناشی از سقوط بورس نیز گردیده است.

تمام هیجاناتی که می توانست در مدت کوتاهی تخلیه و متعادل شود کماکان در تابلو معاملات موج میزند و با تکرار خرید و فروش های بی ثمر اندوخته سهامداران را تهدید و تخریب می نماید.

پیش از آنکه به این موضوع بپردازیم که چه کسانی ممکن است موافق حذف این غده سرطانی نباشند نگاهی داریم به این موضوع که افزایش دامنه هیجانات معامله گران، چه تاثیراتی بر بازار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذینفعان و متضررین حذف دامنه نوسان چه کسانی هستند؟

ذینفعان و متضررین حذف دامنه نوسان چه کسانی هستند؟