مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 بهمن 1400 ساعت 11:372022-02-01اقتصادي

مبارزه با قاچاق کالا و ارز با انسجام بیشتری ادامه یابد


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان گفت: مبارزه با قاچاق کالا و ارز باید با انسجام بیشتر و برنامه ریزی مشخص تری ادامه پیدا کند و این در حالی است که همه به این موضوع واقف هستند که قرار نیست تمام مشکلات یک شبه برطرف شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، ابوالفضل رفیعی در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان با تاکید بر اینکه باید ریسک تخلفات را بالا ببریم، اظهار داشت: باید تغییر رفتارهایی را در برخورد با قاچاق کالا شاهد باشیم و در این خصوص اقداماتی نیز آغاز شده است، هر چند که در این عرصه نیز شاهد برخی ناهماهنگی ها و خلاءهای قانونی هستیم ولی این امر نباید اراده انجام کار درست را کمرنگ کند.

معاون استاندار زنجان ادامه داد: این مهم  موجب می شود با توجه به نقش هماهنگ کننده ای که ما در کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز داریم، بتوانیم مشکلات را به حداقل رسانده و هماهنگی ها را افزایش دهیم و در ارتباط با پشتیبانی ها، به لحاظ بحث های ستادی و لجستیک و دیگر مسائل باید پیگیری و هماهنگی لازم در این خصوص انجام شود.

وی با تاکید بر اینکه باید مشکلات، نارسایی ها وضعف ها در این خصوص مطرح شود، اظهار داشت: با تمرکز در این موضوع، اعضای متولی امر، ظرفیت ها را احصا و مشکلات را مطرح و مکاتبه کنند تا مواردی که در اختیار استان اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبارزه با قاچاق کالا و ارز با انسجام بیشتری ادامه یابد

مبارزه با قاچاق کالا و ارز با انسجام بیشتری ادامه یابد