مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 بهمن 1400 ساعت 11:422022-02-01اقتصادي

مدرسان پیام نور همچنان منتظر دریافت مطالباتشان هستند


مدرسان حق التدریسی دانشگاه پیام نور در شیراز می گویند که مانند سایر مدرسان حق التدریسی این دانشگاه در سراسر کشور همچنان منتظر دریافت مطالبات خود هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاظهار کرد: متأسفانه بعد از طرح مطالبات ترمهای قبل همچنان هیچ اتفاقی نیفتاده و دو سال حقوق عقب مانده اساتید مدعو کل کشور پرداخت نشده است.

این استاد مدعو دانشگاه که نخواست نامش فاش شود، بیان کرد: این درحالیست که حق الزحمه ساعتی 14 هزار تومان با این افزایش قیمتها به هیچ عنوان قابل قبول نیست و این مبلغ چند سال است که ثابت مانده است.

او نداشتن بیمه و امنیت شغلی نداشته مدرسان مدعو پیام نور را یکی از مصائب خود و هم صنفان خود دانست و ابراز کرد: چرا مزد مدرسان مدعو پیام نور با نیروهای حق التدریسی آموزش و پرورش یکسان نیست؟ مدرس مدعو دانشگاه پیام نور استان فارس ادامه داد: از هفته ای هفت روز تدریس سال 88 به یک درس در هفته رسیده ایم و هر گونه اعتراض اساتید نیز منجر به قطع همکاری می شود.

وی با اشاره به اینکه 13 سال است که تدریس می کند ، تصریح کرد: 13 سال از زندگیم بدون هرگونه پشتوانه بیمه ای و حقوقی سپری شد زیرا با این حق التدریس توان رد کردن بیمه بصورت اختیاری هم نداشتم.

این مدرس مدعو دانشگاه پیام نور فارس از طرح مطالبه حدود 30 از اساتید فنی مهندسی پیام نور شیراز خبر داد و گفت: در اعت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدرسان پیام نور همچنان منتظر دریافت مطالباتشان هستند

مدرسان پیام نور همچنان منتظر دریافت مطالباتشان هستند