مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 بهمن 1400 ساعت 11:572022-02-01اقتصادي

اجرای بیش از 1400میلیارد ریال پروژه عمرانی در شهرک های صنعتی کردستان


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی کردستان گفت: بیش از یک هزار و 400 میلیارد ریال برای اجرای پروژه های عمرانی در شهرک های صنعتی هزینه شده است.

- ایسنا/کردستان مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی کردستان گفت: بیش از یک هزار و 400 میلیارد ریال برای اجرای پروژه های عمرانی در شهرک های صنعتی هزینه شده است.

احمد خسروی امروز سه شنبه (12 بهمن ماه) در نشست مجازی با خبرنگاران استان و به مناسبت دهه مبارک فجر اظهار کرد: بیش از یک هزار و 400 میلیارد ریال از سال 1397 تاکنون برای اجرای پروژه های عمرانی در شهرک های صنعتی استان پرداخت شده است.

وی اضافه کرد: از این میزان 240 میلیارد ریال آن از اعتبارات استانی، 350 میلیارد ریال کمک های سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران و مابقی هم از محل درآمدهای شرکت شهرک های صنعتی استان تامین شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی کردستان با اعلام اینکه طی سال جاری هم اجرای 29 پروژه عمرانی با یک هزار و 90 میلیارد ریال هزینه آغاز شده است، افزود: از جمله این پروژه ها می توان به فاز 2 منطقه ویژه اقتصادی بانه و شهرک سازی قروه سه اشاره کرد.

خسروی ادامه داد: تعدادی از پروژه های امسال مانند آبرسانی به شهرک صنعتی سرنجیانه سنندج، تصفیه خانه مریوان بین 20 تا 30 درصد پیشرفت فیزیکی دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای بیش از 1400میلیارد ریال پروژه عمرانی در شهرک های صنعتی کردستان

اجرای بیش از 1400میلیارد ریال پروژه عمرانی در شهرک های صنعتی کردستان