مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 بهمن 1400 ساعت 12:072022-02-01اقتصادي

عملیات اجرایی نیروگاه خورشیدی سد غلامان در دهه فجر آغاز می شود


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای خراسان شمالی گفت: عملیات اجرایی نیروگاه خورشیدی سد غلامان در شهرستان راز و جرگلان همزمان با دهه مبارک فجر آغاز می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبر گزاری فارس از بجنورد، صبح امروز، سید عقیل مرتضوی، مدیرعامل شرکت آب منطقه ای خراسان شمالی، در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: عملیات اجرایی نیروگاه خورشیدی سد غلامان خراسان شمالی در دهه فجر آغاز می شود.

وی گفت: هدف از تاسیس این نیروگاه تامین برق مورد نیاز سد غلامان و کمک به شبکه تولید برق منطقه در زمان اوج پیک مصرف است و با توجه به محدودیتهای سالهای اخیر در خصوص تامین برق در برخی از نقاط استان در زمان اوج پیک مصرف، جهت مدیریت موضوع، با هماهنگی شرکت توزیع برق استان پس از احداث نیروگاه مذکور امکان کمک به شبکه توزیع برق منطقه نیز مهیا می گردد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای خراسان شمالی، افزود: ظرفیت اسمی تولید برق در این نیروگاه، 100 کیلو وات در هر ساعت است و این نیروگاه در مدت سه ماه اجرا و به بهره برداری خواهد رسید.

وی گفت: اعتبار به روز مورد نیاز برای اجرای نیروگاه خورشیدی سد غلامان حدود 35 میلیارد ریال برآورد شده و تامین اعتبار این پروژه از دو محل اعتبارات ملی و منابع داخلی این شرکت صورت پذیرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات اجرایی نیروگاه خورشیدی سد غلامان در دهه فجر آغاز می شود

عملیات اجرایی نیروگاه خورشیدی سد غلامان در دهه فجر آغاز می شود