مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 بهمن 1400 ساعت 12:122022-02-01ورزشي

چرا سنگین وزن آمریکا برای نبرد با زارع معرفی نشد؟


آمریکایی ها در 9 وزن نماینده خود برای مصاف دوستانه 23 بهمن با تیم ملی ایران را معرفی کرده اند و تنها کشتی گیر آن ها در 125 کیلوگرم هنوز اعلام نشده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، توماس گیلمان در وزن 57 کیلو، دیتون فیکس در 61 کیلو، ییانی دیاکومیهالیس در وزن 65 کیلو، جیمز گرین در وزن 70 کیلو، جیسون نولف در وزن 74 کیلو، جردن باروس در وزن 79 کیلو، زاهید والنسیا در وزن 86 کیلو، جیدن کاکس در وزن 92 کیلو، کایل اسنایدر در وزن 97 کیلوگرم کشتی گیرانی هستند که نام شان از سوی رسانه های آمریکایی برای مصاف با تیم ملی کشتی آزاد ایران اعلام شده است.

این مسابقه قرار است روز 23 بهمن در تگزاس برگزار شود و احتمالا علیرضا سرلک، مجید داستان، رحمان عموزاد، عرفان الهی، یونس امامی، محمد نخودی، حسن یزدانی، کامران قاسم پور و امیرحسین فیروزپور، مجتبی گلیج و امیرحسین زارع تیم ملی آزاد را در این مسابقه همراهی می کنند.

آمریکایی ها هنوز نام نماینده خود در سنگین وزن را اعلام نکرده اند، این در حالی است که پیش از این گیبل استیوسون قهرمان 21 ساله المپیک برای حضور در این مسابقه درخواست 50 هزار دلار کرده بود.

او البته باوجودی که بلافاصله بعد از کسب طلای المپیک قراردادی با سازمان WWE برای حضور در کشتی نمایشی بست، اما بعد از قهرمانی امیرحسین زارع در جهانی 2021 نروژ اعلام کرد که می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا سنگین وزن آمریکا برای نبرد با زارع معرفی نشد؟

چرا سنگین وزن آمریکا برای نبرد با زارع معرفی نشد؟