مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 بهمن 1400 ساعت 12:122022-02-01سياسي

هسته های مقاومت در منطقه برگرفته از تفکر انقلاب اسلامی است


نماینده تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: هسته های مقاومت در منطقه برگرفته از تفکر انقلاب اسلامی است.

- ، سید محمدرضا میر تاج الدینی ظهر سه شنبه در مراسم گلباران محل جلوس امام خمینی (ره) در بهشت زهرا (س) گفت: انقلاب اسلامی مانند شجره طیبه ای است، که اصل آن ثابت و فرع آن در آسمان است، اولین ثمره شجره طیبه انقلاب نظام جمهوری اسلامی است.

وی با بررسی انقلاب هایی که در سال های گذشته در منطقه و جهان انجام شده است، گفت: در این انقلاب ها نظام های موجود در جهان تغییر پیدا می کرد، اما امام (ره) یک نظام سیاسی جدید مبتنی بر ولایت فقیه پایه گذاری کرد، 100 سال قبل در ایران نظام مشروطه برپا شد، مجلس مشروطه راه اندازی شد، اما در همان سال اول استبداد بازگشت.

این نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: اسلام نظام سیاسی و حکومتی دارد و این نظام حکومتی همان نظام سیاسی مبتنی بر ولایت فقیه است، که دو رکن اسلامی و مردمی دارد و بر همین اساس شاهد برپایی نظام مردمسالاری دینی هستیم، امام به پشتوانه و اعتماد مردم دولت تشکیل داد، تمام اقدامات به پشتوانه مردم انجام شد.

وی افزود: اگر مردم نبودند، این حکومت به پیروزی نمی رسید، امام این حرکت را نهادینه و تثبیت کرد، 50 سال مبارزات امام همراه با جهاد تبیین و تربیت نیروهای علمی و دانشمند همراه بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هسته های مقاومت در منطقه برگرفته از تفکر انقلاب اسلامی است

هسته های مقاومت در منطقه برگرفته از تفکر انقلاب اسلامی است