مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 بهمن 1400 ساعت 12:172022-02-01اقتصادي

71 پروژه جهاد کشاورزی در استان سمنان افتتاح می شود


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: 71 پروژه عمرانی و تولیدی بخش کشاورزی این استان به مناسبت گرامیداشت دهه فجر افتتاح می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزری فارس از سمنان، سید حسن میرعماد ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: 71 پروژه عمرانی و تولیدی بخش کشاورزی استان سمنان با صرف 728 میلیارد ریال آماده بهره برداری شده است.

وی با اشاره به اشتغال مستقیم ایجاد شده با افتتاح این پروژه ها افزود: این پروژه ه 156 اشتغال مستقیم در استان سمنان ایجاد می کنند.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان از ایجاد 87 فرصت شغلی به صورت غیر مستقیم با افتتاح این تعداد پروژه خبر داد.

میرعماد با بیان اینکه در مجموع 187 خانوار از افتتاح و فعالیت این پروژه ها بهره مند می شوند اضافه کرد: 6 پروژه از این پروژه ها سهم حوزه تولیدی  و  65 پروژه نیز در حوزه عمرانی بخش کشاورزی استان سمنان برای هفته گرامیداشت دهه فجر آماده افتتاح و بهره برداری شده است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان وی با بیان اینکه این پروژه ها با صرف 728 میلیارد ریال آماده بهره برداری شده است افزود: از مجموعه این اعتبار 298 میلیارد ریال اعتبارات ملی است و 14 میلیارد ریال اعتبارات استانی و 950 میلیون تومان خودیاری و مابقی آورده شخصی و تسهیلات ریالی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

71 پروژه جهاد کشاورزی در استان سمنان افتتاح می شود

71 پروژه جهاد کشاورزی در استان سمنان افتتاح می شود