مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 بهمن 1400 ساعت 12:222022-02-01اجتماعي

افتتاح نمایشگاه دستاوردهای دانش آموزی مازندران


معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش مازندران گفت: نمایشگاه دستاوردهای دانش آموزی استان مازندران تحت عنوان «رویش های انقلاب» در نخستین روز دهه فجر انقلاب اسلامی و مصادف با سالروز ورود تاریخی حضرت امام (ره) به میهن اسلامی افتتاح شد.

- ایسنا/مازندران معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش مازندران گفت: نمایشگاه دستاوردهای دانش آموزی استان مازندران تحت عنوان رویش های انقلاب در نخستین روز دهه فجر انقلاب اسلامی و مصادف با سالروز ورود تاریخی حضرت امام (ره) به میهن اسلامی افتتاح شد.

علی دهقان با اعلام این خبر افزود: نمایشگاه دستاوردهای دانش آموزی استان مازندران که با مشارکت هنرستان ها، مدارس ابتدایی، متوسطه اول و دوم و هنرستان های استثنایی در محل اداره آموزش و پرورش ناحیه 2 ساری راه اندازی شده است.

وی با بیان اینکه بخشی از بهترین دستاوردهای دانش آموزان استان مازندران در این نمایشگاه به عرضه گذاشته شده، ادامه داد: برخی از اصناف، مراکز برون سپاری، اتحادیه انجمن های اسلامی، بسیج دانش آموزی و کانون فرهنگی و تربیتی نیز در این نمایشگاه حضور دارند و دستاوردها و اقدامات شاخص خود را به معرض عموم گذاشته و همچنین برخی فعالیت های فرهنگی و هنری نیز اجرا خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح نمایشگاه دستاوردهای دانش آموزی مازندران

افتتاح نمایشگاه دستاوردهای دانش آموزی مازندران