مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 بهمن 1400 ساعت 12:222022-02-01اقتصادي

مدیریت های دوگانه در شهرهای جدید رفع شود/ سفر وزیر راه وشهرسازی


استاندار فارس در دیدار با معاون وزیر راه و شهرسازی بر توسعه خطوط ریلی استان تاکید کرد و خواستار تعیین تکلیف شهرهای جدید شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمدهادی ایمانیه در دیدار با ایمان اسلامیان، معاون توسعه وزیر راه و شهرسازی بر پیشبرد مسائل مهم استان در حوزه راه و مسکن تاکید کرد.

وی در این دیدار به حمل ونقل ریلی استان و توسعه آن اشاره کرد و گفت: سریع السیر شدن قطار شیراز _ اصفهان، قطار شیراز_ بوشهر، قطار شیراز_ لار_ بندرعباس و قطار شیراز _ گل گهر از بحث ها و مطالبات اصلی استان فارس است .

ایمانیه در حوزه مسکن نیز به سهمیه 260 هزار واحدی استان فارس در نهضت ملی مسکن اشاره کرد و افزود: برای استان 260 هزار واحد در نظر گرفته شده اما طبق گفته وزیر راه و شهرسازی در صورت تلاش استان و تقاضا برای ثبت نام مسکن این میزان قابل افزایش است.

استاندار فارس همچنین خواستار تعیین تکلیف شهرهای جدید شد و بیان کرد: تکلیف شهر صدرا باید مشخص شود چراکه در حال حاضر یک حالت دوگانه پیدا کرده است و وظایف مسئولان این شهر شفاف نیست .

نماینده عالی دولت در استان فارس عنوان کرد: در دیدار با وزیر راه وشهرسازی پیشنهاد شد که شهرهای جدید وقتی به یک مرحله از رشد و امکانات رسیدند به شهرداری واگذار شوند که در برخی امور نیز وزارت راه و شهرسازی سهیم باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت های دوگانه در شهرهای جدید رفع شود/ سفر وزیر راه وشهرسازی

مدیریت های دوگانه در شهرهای جدید رفع شود/ سفر وزیر راه وشهرسازی