مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 بهمن 1400 ساعت 12:322022-02-01اقتصادي

جابجایی بیش از یک میلیون مسافر در استان اردبیل


رییس اداره حمل ونقل مسافر راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل از جابجایی یک میلیون و 180 هزار مسافر در استان اردبیل خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، فتح اله پورصالحی در بازدید از پایانه مسافربری شهرستان پارس آباد با بیان اینکه این میزان جابجایی مسافر در قالب 244 هزار مورد سفر انجام شده اظهار کرد: در تعداد سفر نسبت به مدت مشابه سال گذشته شاهد افزایش 12 درصدی هستیم.

وی افزود: از این تعداد مسافر 527 هزار نفر با وسیله نقلیه اتوبوس، 100هزار نفر با مینی بوس و 552 هزار نفر نیز از طریق ناوگان سواری جابجا شده اند.

فعالیت 54 شرکت مسافری در استان اردبیل پورصالحی با اشاره به فعالیت 54 شرکت مسافری در استان اردبیل بیان کرد: گشت های راهداری و ترابری و نیروهای پلیس راه به طور مستمر از ناوگان های عمومی، شرکت های حمل و نقل مسافربری بازدید و تجهیزات ایمنی را کنترل می کنند.

رییس اداره حمل ونقل مسافر راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل از فعالیت هزار و 110 دستگاه ناوگان مسافری در استان اردبیل خبرداد و افزود: 2 هزار و 522 راننده در بخش مسافر در حال خدمات رسانی به مردم هستند.

بلیط مسافران پس از اطمینان از سلامت آنها صادر می شود وی با بیان اینکه با هدف مقابله با شیوع ویروس کرونا بلیط مسافران اتوبوس ها پس از استعلام کد ملی و اطمینان از سلامت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جابجایی بیش از یک میلیون مسافر در استان اردبیل

جابجایی بیش از یک میلیون مسافر در استان اردبیل