مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 بهمن 1400 ساعت 12:522022-02-01سياسي

حجره طلبگی امام راحل در اراک گلباران شد


همزمان با فرا رسیدن 12 بهمن، سالروز ورود تاریخی امام راحل به کشور، حجره طلبگی ایشان در حوزه علیمه امام خمینی اراک گلباران شد.

- امیر هادی فرماندار اراک روز سه شنبه 12 بهمن ماه در مراسم گلباران کردن حجره امام راحل در حوزه علمیه امام خمینی(ره) اراک اظهار کرد: فضای این حجره به خوبی نشاندهنده علت انقلاب است و برای کارگزاران انقلاب اسلامی درس بزرگی است.

انقلاب اسلامی در واقع برگرفته از نهضت عظیمی به نام نهضت حسینی است و رمز ماندگاری و موفقیت انقلاب اسلامی از ابتدا تا کنون پیروی از خط مشی نهضت حسینی بوده است.

وی اضافه کرد: بسیار خرسندیم از اینکه دیار آفتاب زادگاه بنیان گذار انقلابی است که در راستای نهضت انبیا و اولیای الهی شکل گرفته است و تاثیرات بزرگ آن از چارچوب این مرز و بوم خارج شده و در کشورهایی نظیر یمن، سوریه، پاکستان، افغانستان و لبنان نمود پیدا کرده است.

علاقه و تعصب در تمامی جهان نسبت به رهبر کبیر انقلاب وجود دارد و ابعاد متنوع این انقلاب در حوزه های مختلف برای آزادی خواهان الهام بخش است.

وی عنوان کرد: روزگاری برداشتن حجاب از زنان نماد روشنفکری محسوب می شد و بیش از 250 تفسیر نادرست قرآن در کشور جهت منحرف کردن اذهان عمومی از مسیر انبیا و اولیای الهی وجود داشت و نهج البلاغه در این کشور شیعی ممنوع النشر بود ولی امروز ما پرچ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجره طلبگی امام راحل در اراک گلباران شد

حجره طلبگی امام راحل در اراک گلباران شد