مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 بهمن 1400 ساعت 13:122022-02-01پزشكي

پیک ششم کرونا در کرمانشاه شروع شده است


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به روند افزایشی موارد ابتلا به کرونا در استان، گفت: پیک ششم کرونا در استان شروع شده است.

  - دکتر قباد محمدی در نشست ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی استان، با بیان اینکه پیک ششم کرونا آغاز شده، اظهار کرد: باید همانند پیک های قبلی که همکاران زحمات بسیاری متحمل شدند، برای کنترل بیماری و مهار آن در این مرحله نیز با تمام توان همکاری و همراهی لازم را داشته باشیم.

وی افزود: همه باید دست به دست هم بدهیم و با تمام توان تلاش کنیم و این بیماری را مهار و از پیک ششم نیز با سربلندی عبور کنیم.

وی با بیان اینکه همه همکاران باید آمادگی لازم را برای مقابله با این پیک ایجاد کنند، افزود: با توجه به روند افزایشی تعداد موارد ابتلا در روزهای اخیر، به طور قطع در هفته های آینده تعداد بستری ها افزایش خواهد داشت.

محمدی عنوان کرد: درخواست ما از مردم هم این است که رعایت پروتکل های بهداشتی و به ویژه استفاده از ماسک را جدی بگیرند و برای تزریق دُز دوم و سوم واکسن کرونا برای حفظ سلامت خود و دیگران اقدام کنند.

وی گفت: پرسنل و همکاران کادر بهداشت و درمان و به ویژه در بیمارستانها باید پروتکل های بهداشتی را به صورت کامل رعایت کنند و حتما از ماسک مناسب و امکانات حفاطتی استفاده کنند تا در کمال صحت، بیماران را درما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیک ششم کرونا در کرمانشاه شروع شده است

پیک ششم کرونا در کرمانشاه شروع شده است