مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 بهمن 1400 ساعت 13:222022-02-01اقتصادي

دستگیری سارق میلیاردی ارزهای دیجیتال در بوشهر


رییس پلیس فتا بوشهر از دستگیری مجرم سایبری خبر داد که حدود سه میلیارد تومان ارز از کیف پول دیجیتال دوستش برداشت و سرقت کرده بود.

- ایسنا/بوشهر رییس پلیس فتا بوشهر از دستگیری مجرم سایبری خبر داد که حدود سه میلیارد تومان ارز از کیف پول دیجیتال دوستش برداشت و سرقت کرده بود.

سرهنگ مهدی قاسمی صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شهروندی به پلیس فتا مراجعه و اظهار نمود که کل سرمایه وی به ارزش حدود سه میلیارد تومان که بشکل ارز دیجیتال در کیف پول دیجیتالش نگهداری می شده است از سوی فرد ناشناسی به سرقت رفته و با توجه به اهمیت موضوع،رسیدگی به پرونده در دستور کار همکارانم در پلیس فتا استان قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: در بررسی های علمی اولیه مشخص شد فردی که کد چند رقمی کیف پول دیجیتال شاکی را در اختیار داشته،تمام موجودی ارزی آن را به کیف پول دیگری منتقل و برداشت نموده است.

رییس پلیس فتا بوشهر تصریح کرد:در بررسی های تخصصی تکمیلی،هویت این مجرم سایبری شناسایی و با هماهنگی قضایی نامبرده دستگیر و در مواجهه با ادله و مستندات کارشناسان سایبری پلیس،لب به اعتراف گشوده و اظهار کرد به علت آگاهی از میزان دارایی شاکی که دوستش بوده و همچنین اطمینان از نا آگاهی وی از بازار رمز ارزها،به وعده کسب سود فراوان و سریع و پس از ساخت کیف پول دیجی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری سارق میلیاردی ارزهای دیجیتال در بوشهر

دستگیری سارق میلیاردی ارزهای دیجیتال در بوشهر