مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 بهمن 1400 ساعت 13:272022-02-01سياسي

کاروان نمادین ورود امام خمینی ره در ورامین به حرکت در آمد


همزمان با چهل و سومین بهار پیروزی انقلاب اسلامی و یوم الله 12 بهمن سالروز ورود امام خمینی ره به میهن اسلامی ، کاروان نمادین ورود امام خمینی ره در ورامین به حرکت در آمد.

- ایسنا/تهران همزمان با چهل و سومین بهار پیروزی انقلاب اسلامی و یوم الله 12 بهمن سالروز ورود امام خمینی ره به میهن اسلامی ، کاروان نمادین ورود امام خمینی ره در ورامین به حرکت در آمد.

یوسف تاجیک اسماعیلی مسئول کمیته کاروان نمادین ورود امام خمینی (ره) ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان ورامین در این رابطه به خبرنگاران گفت: این کاروان برای بیست و ششمین سال پیاپی است که در روز 12 بهمن سالروز ورود امام خمینی (ره) به میهن اسلامی و به جهت زنده نگه داشتن این روز تاریخی در شهرستان ورامین به حرکت در آمد.

وی افزود: این کاروان از امام زادگان طاهر و مطهر منطقه خیرآباد ورامین همزمان با لحظه تاریخی ورود امام امت ساعت ورود امام به میهن اسلامی ، پیش از ظهر امروز به راه افتاد و طی مسیر 15 کیلومتری در مقابل مسجد جامع تاریخی ورامین به پایان رسید.

تاجیک اسماعیلی با تقدیر از همراهی مسئولان در راه اندازی این کاروان نمادین اظهار کرد: سعی شده است در راه اندازی این کاروان تمامی اتفاقاتی که در سال 57 رخ داده شبیه سازی شود و به دنبال این کاروان عزیزان اتاق اصناف، بسیج، نیروی انتظامی، راهور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاروان نمادین ورود امام خمینی ره در ورامین به حرکت در آمد

کاروان نمادین ورود امام خمینی ره در ورامین به حرکت در آمد