مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 بهمن 1400 ساعت 13:322022-02-01اجتماعي

هشدار مدیریت بحران نسبت به خطرات بارندگی شدید در شمال و مرکز فارس


مدیر کل بحران استانداری فارس نسبت به وقوع بارندگی شدید و خطرات احتمالی آن به ویژه در مناطق شمالی و مرکز استان هشدار داد.

- به گزارش خبرگزاری  فارس از شیراز، عبداللهی گفت: با توجه به ورود سامانه جدید بارشی به فارس، در شمال شرق، شمال غرب و مرکز استان شاهد بارش سنگین باران، وزش باد و در برخی نواحی بارش برف خفیف خواهیم بود که در این زمینه هشدار ها داداه شده و اقدامات لازم صورت گرفته است.

خلیل عبداللهی گفت: این سامانه از اواخر وقت دوشنبه تا پایان سه شنبه دوازدهم همین ماه در استان فعال است و تمهیدات لازم برای جلوگیری از بحران در تمام شهرستان ها در نظر گرفته شده.

وی افزود: با توجه به میزان بارش ها، انتظار آبگرفتگی معابر و جاری شدن روان آب نیز وجود دارد و به تمام فرمانداری ها و دستگاه های عضو ستاد مدیریت بحران استان آماده باش کامل داد شده تا در صورت بروز هرگونه مشکل در کوتاه ترین زمان ممکن واکنش مناسب نشان دهند.

عبداللهی همچینن به شهروندان و هموطنان توصیه کرد ضمن پرهیز از انجام سفر های غیر ضروری، در صورت انجام سفر امکانات و تجهیزات لازم به همراه داشته باشند.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری فارس به شهروندان به ویژه عشایر استان پیشنهاد کرد که از توقف در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها و قرار گرفتن در ارتفاعات خودداری کنند و دام ها را در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار مدیریت بحران نسبت به خطرات بارندگی شدید در شمال و مرکز فارس

هشدار مدیریت بحران نسبت به خطرات بارندگی شدید در شمال و مرکز فارس