مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 بهمن 1400 ساعت 13:322022-02-01سياسي

نقش آفرینی ارتش در سال های دفاع مقدس/ جایگاه ممتاز ارتش در جهان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، امیر سرتیپ ستاد محسن آذرافروز ارشد نظامی ارتش در استان های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به همراهی بدنه مؤمن ارتش در زمان قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: بیش از صدها نفر از ارتشیان در زمان قبل از پیروزی انقلاب مقلد امام(ره) بودند و بر اساس آمار 100 تن از این نیروهای مومن و انقلابی محکوم به زندان،30 تن محکوم به اعدام بودند که از این تعداد 18 نفر اعدام شدند و از شهدای قبل از انقلاب ارتش هستند.

وی با اشاره به خدمات ارتش در بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تصریح کرد: اولین شهید ترور شهید قرنی فرمانده ارتش بود، همچنین ارتش در سال های اول انقلاب و قبل از شروع دفاع مقدس نیز شهدای بسیاری در مقابله با توطئه ها و غائله ها داشت و حتی قبل از شروع جنگ نیز خلبان شهید داشته ایم.

آذرافروز با اشاره به حضور همه قشرها در پیروزی انقلاب اسلامی، مطرح اظهار کرد: یکی از خصوصیات بارز انقلاب اسلامی همراهی بدنه ارتش انقلابی با آن بود و این همراهی از قبل از پیروزی انقلاب، دوران انقلاب و بعد از آن به واسطه ماهیت دینی انقلاب بوده، هست و خواهد بود.

ارشد نظامی ارتش در استان های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: تبلور رهبری حضرت امام(ره) به عنوان محور هماهنگ کننده نیروهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش آفرینی ارتش در سال های دفاع مقدس/ جایگاه ممتاز ارتش در جهان

نقش آفرینی ارتش در سال های دفاع مقدس/ جایگاه ممتاز ارتش در جهان