مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 بهمن 1400 ساعت 13:422022-02-01سياسي

چگونگی فعالیت آموزش و پرورش در شرایط شیوع اُمیکرون گزارش شود


مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری خوزستان گفت: اسامی شهرستان هایی که پشتیبانی خوبی از طرح شهید سلیمانی نداشته اند، باید اعلام شود تا کار در این زمینه تسریع یابد.

- ایسنا/خوزستان مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری خوزستان گفت: اسامی شهرستان هایی که پشتیبانی خوبی از طرح شهید سلیمانی نداشته اند، باید اعلام شود تا کار در این زمینه تسریع یابد.

سعید فیوضی در جلسه قرارگاه عملیاتی و نظارتی ستاد استانی مدیریت کرونا که امروز (12 بهمن ماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، با انتقاد از حضور نداشتن نمایندگان سازمان نظام پزشکی در این جلسه، اظهار کرد: حضور نداشتن سازمان نظام پزشکی در جلسه این قرارگاه، به معنی قصور آن ها است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه باید از طرح شهید سلیمانی پشتیبانی شود، افزود: اسامی شهرستان هایی که پشتیبانی خوبی از طرح شهید سلیمانی نداشته اند، باید اعلام شود تا کار در این زمینه تسریع یابد.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری خوزستان در خصوص مصوبه اخذ عوارض کسب از اصناف بر اساس نرخ سال 98 گفت: با توجه به موافقت شهرداری مبنی بر اجرای مصوبه عوارض کسب اصناف طبق نرخ سال 98، تا سه ماهه اول 1400 باید عوارض برابر با سال 98 لحاظ شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونگی فعالیت آموزش و پرورش در شرایط شیوع اُمیکرون گزارش شود

چگونگی فعالیت آموزش و پرورش در شرایط شیوع اُمیکرون گزارش شود