مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 بهمن 1400 ساعت 13:522022-02-01سياسي

بررسی«کاربرد گیاهان دارویی و داروهای گیاهی در بیماریهای متابولیک»


همزمان با گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی،کنفرانس علمی یکروزه «کاربرد گیاهان دارویی و داروهای گیاهی در بیماریهای متابولیک» به همت پژوهشکده گیاهان دارویی جهاددانشگاهی دوازدهم بهمن ماه برگزار شد.

- بررسی کاربرد گیاهان دارویی و داروهای گیاهی در بیماریهای متابولیک همزمان با گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی،کنفرانس علمی یکروزه کاربرد گیاهان دارویی و داروهای گیاهی در بیماریهای متابولیک به همت پژوهشکده گیاهان دارویی جهاددانشگاهی دوازدهم بهمن ماه برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، همزمان با آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی در این وبینار که با سخنرانی دکتر شمسعلی رضازاده، متخصص شیمی دارویی و عضو هیات علمی پژوهشکده گیاهان دارویی جهاد دانشگاهی، برگزار شد، به گیاهان دارویی موثر بر دیابت و چربی خون پرداخته شد.

وی با بیان این که بیماری دیابت با مشخصه افزایش قند خون یکی از بیماری های مزمن و نسبتاً شایع در جهان است عنوان کرد: شیوع و بروز این بیماری در بسیاری از جوامع به ویژه در کشورهای در حال توسعه به دلیل تغییر در سبک زندگی افراد به سرعت در حال افزایش است.

این عضو هیات علمی پژوهشکده گیاهان دارویی جهاد دانشگاهی در ادامه شیوع دیابت نوع دو را در کشور ایران نگران کننده دانست و اظهار کرد: دیابت یک بیماری خاموش است و نیمی از بیماران دیابتی از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی«کاربرد گیاهان دارویی و داروهای گیاهی در بیماریهای متابولیک»

بررسی«کاربرد گیاهان دارویی و داروهای گیاهی در بیماریهای متابولیک»